Begeleiding Value Proposition Design

Je onderscheiden met een beter service-aanbod

Hoe ontwerp je als retailer of grossier een uitzonderlijke klantbeleving? Ik begeleid dit soort organisaties met de Value Proposition Design Methode. Een beproefde methode ontwikkeld door Strategyzer, die je wellicht kent van het Business Model Canvas.

Klantbeleving kun je ontwerpen

Met Value Proposition Design heb je een praktische aanpak om de ideale klantbeleving voor je retail- of grossiersorganisatie te ontwerpen.

Hoewel de methode gemakkelijk te volgen is, lopen veel ‘eerste keer gebruikers’ tegen de complexiteit van de werkelijkheid aan. Het is lastig om bijvoorbeeld de vele customer jobs, pijnpunten of voordeelverschaffers die er zijn in een paar vakjes te plaatsen. Daar heb je hulp bij nodig! Iemand die weet hoe te prioriteren. Met een brede blik en verstand van on- én offline!

A Great Tool!

Ik maak gebruik van de tool-set van Strategyzer, de ontwikkelaar van de Business Model Canvas en de Value Proposition Design methode. Deze tool-set kan ik dus inzetten voor jullie retail of grossiers-organisatie. Deze tooling gaat veel verder dan een invulmechanisme. Het biedt ook een sturingsinstrument om de inzichten om te zetten in actie!